Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

Special Cake For Day

0 Twinkle[s] | Scroll up

 You all mesti nak buat birthday party yang lain daripada yang lain. so, apa kata you all hidupkan kelainan ketika birthday party you all dengan penyediaan kek yang berbeza. Barulah nampak menarik sikit. kalau nak tahu kek yang macam mana yang you all perluka, jomlah tenguk kek yang selebriti Hollywood raikan ketika birthday mereka.


Fireworks Cake :
Wahh,belum pernah lagi tenguk kek yang siap letak firework Candle dekat atas kek. Nampak macam meriah jer. ( Garu kepala sekejap). Hurmm...itulah yang menjadi pilihan miley Cyrus dan Kim Kardashian.
 Mereka nie sambut birthday dengan meletakkan fireworks Candle di atas kek birthday masing-masing. Boleh tu memang boleh, tapi kalau tak hati-hati, silap-silap nanti boleh terbakar baju,Rambut,tempat you all meraikan parti hari jadi tu. Terus spoil suasana birthday party you all.

Colourful Cake:
Kek warna-warni memang popular di kalangan selebriti. Kepelbagaian warna pada kek juga tentu menarik perhatian orang untuk merasainya.Jemulah tiap-tiap tahun kek coklat ataupun vanila. sekali-sekala biarlah tukar selera pula. Macam mana selebriti nie,Ashley Tisdale dan Avril Lavingne. Lihatlah kek yang disediakan ketika menyambut birthday mereka. Sungguh meriah kan.
CupCake:
Alahai,Comelnya kek mini nie. Sekarang nie,sememangnya trend,orang menyambut hari jadi menggunakan cupcake. Lagipun nak membuatnya senang sikit.Bagi you all yang kretif dan suka membuat cupcake,you all boleh membuat mengikut cita rasa you all sendiri. Kengkawan Miranda Cogrove dan Katy perry meraikannya dengan cupcake yang comel. Miranda lebih gemar memilih cupcake bersaiz besar ketika meraikan birthdaynya yang ke-18
Niyh just Cadangan aira untuk you all nak buat yang berlainan sikit nak buat birthday party yang berbeza.pada sesiapa yang akan membuat birthday party jangan lupa jemput lah aira sekali erkk,huehue. .
Mood:Dah bersedia untuk menyumbat kek ke dalam perut,hiehie. . happy birthday pade sesiapa birthday nyer ary Bulan niyh :)