Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

BestFriend Vs BoyFriend

0 Twinkle[s] | Scroll up


Assalammualaikum, Ya Allah, rindunye dengan blog teman nie, oke baru dikemaskini tadi,so lawoooo x?? harhh? ape lawo, oohhh!terimas kasihih pujian anda amat saya suke,suke nyer suke nyer,wewewewew.. So sape nak follow sila roll ke bawah,nak chat ke bawah jugaks au.. So aira nak story about something, who want to read? please,please,please kamu jangan nakal,kikih.. oke ngarut sat, sebab ape?sebab busan.bosan kenape?sebab bosan.bosan sebab ape?banyak tanye pulaks dah bunuh karang nak? hahahahahaha,kelakar-kelakar-kelakar..ouch!gilablogger,weeee :D dah,dah tak nak mengila lagi disini, nak cerita ni,jom kite roll ke bawah,checkmeup~kwek..kwekk..

So,you all know zaman sekarang nie ramai gegulz yang sudah mempunyai dan ada girl yang limited edition termasuk lah lelaki tapi ada sesetengah tak semua pun.*aahhhaaa,ada yang perasan le tu.. jadi ada sesetengah orang yang mempunyai BFF dan mempunyai BF jugak kan? so,tak reti nak membahagikan badan gitu. pakwe tang tangan kawan tang kaki,bila dengan pakwe kepit-kepit dan kawan ditendang-tendang bila clash dengan pakwe BFF ko tu jugaks yang ko cari, tapi bila tengah <u>INLOVE</u> tu kawan dilupai kawan dimana,dikaki lah beb,wahhh!cantik tempat status kawan lu,eeyyyy!rasa nak makan jer bila ada orang buat macam itu.gnammm..ngammm..

Jadi,couple-couple jugak kawan jangan lah buat macam sampah. Actually, kawan tu amat penting untuk kita. Ada kawan yang baik boleh menasihati kita ada kawan yang <u>MUKA 12 TALAM</u> memang patut you all campak masuk Zoo,disitu kawan baik ko,dushhhh~ jadi kesimpulannya disini *macam karangan pulaks jangan lah sesekali mengabaikan kawan kite. Pakwe itu tak penting tetapi Suami itu baru penting. Jangan lah pentingkan sangat BF tu, jangan sampai BFF you all lari dan tak nak kawan dengan you all time itu you all jangan lah nak cari BFF itu lagi,mungkin BFF tu dah jumpe orang lain yang lebih menghargai BFF tu dari you all. So, dah tade sape nak friend dengan you all. Buat sesuatu fikir dahulu,kawan biarlah ikhlas, tapi satu jer jangan percaya 100% sebab BFF pun boleh makan kita balik,sebab kita semua manusia biasa so memahami sahaja dan fikir-fikirkan lah oke ^_^

Anyway,Tengah menghitung hari nak Raya,selamat hari raya cepat-cepat sambung lagu tu cepat,ngee :D so nanti hari raya aira update lagi picture raya and all about raya,tapi Percubaan SPM tidak akan ku hampakan,ooyyeeeaahhh!!!

P/s:Kita hanya manusia biasa #_#