Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!

0 Twinkle[s] | Scroll up


Assalamualaikum,Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin. So, kepada you all semua amacam? Ada baikkah? mesti you all semua sedang bergembira beraya di kampung dan bersama sanak saudara or bersama kawan-kawan. Aira dekat sini busan, juz raya pertama jer pergi berkunjung dirumah sanak-saudara then raya kedua ketiga dan seterusnye beraya dirumah sahaja,wawawa.. So,you all dapat duit raya banyak tak? Aira sikit jer maklum lah dah besar,hehehe..

So,raya tahun ni aira unhappy sikit,sebab time raya pertama dah kene serangan sakit demam. Demam-demam menyebok betuk kacau hari kegembiraan aira betul. so, hari gembira aira musnah disebabkan oleh demam yang JAHAT ni,benci-benci-benci.. Tapi raya tahun ini ada yang best, yang bestnye disaat2 permainan mercun lah,BooMMM..BooMMM..BoooMMMM!! itu yang seronok,walaupun sakit main tetap wajib bagi ku,wawawawawa..

So,you all yang baca ni pun mesti akan cakap perayaan aira pada tahun ini membusan kan, memang pun boringggg sangat.. So,pada you all yang raya nyer meriah-meriah meyh!lah kongsi cerita dengan aira. Macam mana sambutan raya pertama you all yang meriah tu.. nak tumpang gembira sekali.hehe.. ok lah sampai sini jer story raya aira. you all bagaimana?? kepada you all yang mengenali Aira,selamat hari raya maaf zahir dan batin okeyh..byee

P/s: Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.