Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

saia terasa!!

0 Twinkle[s] | Scroll up

Assalammualaikum,rasa-rasanya akhir-akhir ini aira macam cepat sangat terasa kalau apa pun cepat sangat terasa tau. macam sikit je dah terasa mula lah ingat fikir macam-macam aduhh! why i like this. . so sekarangkan rasanya ada tak orangbencikan aira? nahh! tenguk example macam ni lah aira terasa fikir yang bukan-bukan jom sama-sama hempuk aira... erhh! jangan kesian dekat aira..

ok very love my mum and dad walaupun aira sangat jarang bukan jaranglah kadang-kadang tak boleh keluar langsung dari rumah tu,keyh tak apa aira faham mum and dad aira sayangkan aira.sebab tu dia jaga aira sungguh-sungguh supaya menjadi anak yang berguna dan comey-omey muhahahaha,erhh! dah perasan pulak..


so,now insyaallah aira akan cuba menjadi yang terbaik untuk umie dan ayah dan tak lupa juga dekat mak. rindu mak.mak aira akan cuba jadi seorang yang terbaik macam mak nak ye. abang mamat,akak,abang udin,dah capai aira je belum lagi tapi aira akan cuba insyaallah.so tak nak sedih-sedih lagi mood untuk bersaing pula semua manusia sama tak ada yang pandai tak ada yang bodoh Allah ciptakan manusia semua sama dan yang lain usaha sendiri so aira akan cuba berikan aira dorongan ok.




P/s:hari ini happy sangat tak tahu kenapa,pelik!! I HOPE TODAY aira mimpi mak sebab aira rindu sangat dekat mak dan nak peluk mak walaupun dalam mimpi. Amin