Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

Hati dia dah berubah arah =')

0 Twinkle[s] | Scroll up


Assalamualaikum im here want to ngadu to you all about that yang picture itu, waaaaaaaaaaaaaaa ='( *2baldi air mata hari tu aira chat dengan member dia see tengok ape member dia cakap, pewhh! menusuk ke kalbu aira,luruh terus hati aira, sedihnyer.. Senang jer hati dia berubah kan aira bagai nak rak lupakan dia yang dia senang nyer menyukai orang lain. AIra dah cuba untuk menyukai orang lain tetapi hati aira tetap berpaling dekat dia. huh~

Oke pine it's okey if he want to change he hearty itcokey,kiuhkiuhkiuh~ tape lah aira reda jela aira dah malas,malas,malas nak cari dia lagi. Asyik aira jer, dulu 3 tahun aira cari dia.Dulu dia asyik mintak putus sape yang mintak get back aira lah orang nyer sopo lagi. Tengok betapa jelas kelihatan perigi mencari timbanye itu, tengok,tengok nampak tak? Aira tak nampak pun, tengok nampak sangat you all tipu,kihkihkih .. Life mesti kena happykan, walaupun sedaya upaya nak lupakan dia walaupun sedih tapi kene happy gaks.. kenn :)

Bahasa aira cuma nak bagi dia rasa tercabar ada nasihat disitu tapi kalau dia tak boleh menerima terpulang. Kalau dia mempersoalkan kenapa tinggalkan dia! or sebab dah tak sayang dia or what ever punya question yang dia nak soalkan, jawapan aira dulu first aira mintak couple aira simpan duit tak makan nak topup nak chat dengan dia punya fasal adakah dia menghargai? Alasan dia:lecehlah! kene mcg mak mentua lgi? apakah! time dia meseg aira dalam seminggu tu hanya berapa hari jer dia meseg, aira tetap bersabar. adakah dia menghargai?Alasan dia:tak boleh meseg hari2 nanti bosan! apakah?Yang dia asyik mintak putus dekat aira dan aira asyik mintak get back.adakah dia menghargai?Alasan dia:sebab saya sayang awak! apakah?Time putus dia boleh panggil aira gila dan aira layan dia baik2.adakah dia menghargai?Alasan dia:*tiada alasan apakah?Time dia ada banyak nombor perempuan, ada picture perempuan dan aira hanya merajuk seketika.adakah dia menghargai.Alasan dia: itu dulu sekarang saya ada awak. apakah?

Apakah semua ini hilmi? boleh awak bagi jawapan dekat saya? ye! saya ngaku saya ada buat salah dengan awak dan awak downkan saya sehingga saya tak larat ada saya terus pergi tinggalkan awak? sekurang2 nyer saya berubah untuk menjadi yang terbaik. tapi awak? dah lah. penat nak fikir. hope lepas jer luah dekat sini dapat lupakan hilmi selamanya,. Amin... Assalamualaikum

P/s: kalau saya nasihat awak,pernah awak ikut nasihat saya? =)