Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

This iS The True!

0 Twinkle[s] | Scroll up

Assalamualaikum, if you all tanye kenapa macam tak bersemangat, jawapannya aira nak apa yang aira nak tapi tak dapat, sebab tidak dapat sokongan yang rapi, oyeahh! so now tak tahu nak buat apa, mimpi aira yang dia dah ada facebook jadi kenyataan, satu, satu mimpi aira pasal dia menjadi kenyataan, tapi satu lagi mimpi aira yang terakhir pasal dia belum lagi jadi kenyataan, tak tahu bila, mungkin Allah s.w.t sedang memberi tahu aira sesuatu yang aira sendiri tak faham, apa jawapan disebaliknya, ataupun ini semua ujian untuk aira, untuk terus tabah dalam kehidupan.

nak tahu tak, kawan aira *kawan ke maksud aira budak yang nak rampas BFF aira tulah kan, bila dia in problem nama aira mesti tersenarai, why me? the answer is aira pun tak tahu. dulu dia cakap tak nak kawan dengan aira, bila aira pun ikut rentak dia now tetibe terlibat dalam problem dia yang tak ada kaitan dengan aira. kadang-kadang nak je lari dari semua masalah tapi bila difikirkan balik, hanya orang pengecut je yang akan buat macam tu. Lagi pun Allah s.w.t tidak suka hambanya yang mudah putus asa, so disini aira nak kuatkan diri aira untuk menempuhi segala bagainya. tak masalahnye bukan ini yang aira nak ceritakan, another is, about me and sudah semestinya lah sidia yang kacak dimataku itu, cewahh! jom roll ke bawah,

hilmi secara jujurnya dekat sini aira tak pernah lukakan myself, tak pernah makan ubat 100biji, tak pernah calarkan mybody. Sebab apa, sebab aira masih mencari kasih sayang Allah untuk aira. Memerlukan hidayah Allah, kalau aira mencabul kekuasaan Allah dengan mencederakan diri aira, menyakitkan diri sendiri sudah confirmnya aira akan mendapat dosa. no aira kalau about dosa ni memang lemah sikit, siapa yang nak dosakan. Tapi aira baru je tahu yang menipu itu adalah puncak segala kejahatan, aira dah mula rasa serba salah, tapi kita manusia akan menipu untuk sesuatu perkara yang membuatkan kita wajib menipukan. Betul kata orang bercinta dengan penipuan tak kekal. So permulaan dari aira menipu hilmi yang aira cederakan diri aira tu, sebab hilmi selalu nak putus dengan aira. Aira tak sanggup melihat pemergian hilmi dari life aira. Hilmi ingat tak ada suatu petang tu yang hilmi mintak putus dekat aira lepas tu aira cakap "kalau apa jadi dekat saya malam ni, jangan tanya kenapa!" hilmi ingat tak selepas dari itu baru hilmi dah tak langsung mintak putus dari aira.

Dan semenjak dari itu setiap kali gaduh whatever aira menggunakan perkataan itu jer, cederakan diri aira lah, makan ubatlah padahal aira tak sentuh pun, tak buat pun, semua tu tipu belaka. Maafkan aira. aira tahu bila hati dah calar tak akan pulih walau seribu kali kita mintak maaf. aira tahu tu, sakitnya hati apabila ditipu oleh seorang perempuan yang blaa.. blaa.. bla... nikan. tapi serius hilmi tindakan aira buat macam tu tak nak hilmi tinggalkan aira. Time sekolah tetibe pula cikgu banyak masukkan nama aira dalam kem beragama, "akidah diri" "motivasi diri." macam nak menyedari aira je. Dan sejak daripada itu, aira mula sedar, sakit mana pun hati hilmi dekat aira, hilmi tak akan tinggalkan aira bukan sebab terlalu sayang tapi sebab takut aira cederakan diri aira. Hilmi ibarat macam terpaksa je mencintai aira. Sejak dari itu, aira cuba mencari idea, untuk melihat. Aira tipu cakap tipon kene rampas dan pinjam nombor umi, aira nak tengok hilmi telefon tak aira rindu tak aira jujur hilmi aira tunggu hilmi. Tapi satu panggilan pun tak dapat dari hilmi. Tapi aira masih think positif mungkin hilmi takut kot..kot.. umi yang jawab.

Lepas tu, aira send RINDU dekat hilmi, tak balas pun, bila send meseg SAYA TINGGALKAN AWAK.. baru balas, hilmi seriusly aira tak ada niat langsung nak tinggalkan hilmi. Nampak tak dua perkataan itu. Balas dan Tak balas. Tetibe hilmi balas membuat aira terkejut hilmi boleh cakap "KALAU ITU YANG AWAK NAK,SAYA LEPASKAN AWAK." *not sure arhh tak ingat dah ayat hilmi tu... serius hilmi dengan apa yang aira harap hilmi balas lain yang aira dapat. Walaupun aira nak selamatkan perhubungan itu tak akan boleh sebab aira tak nak lagi paksa hilmi mencintai aira lagi. Tapi kesalahan itu masih diatas aira kerana aira yang tinggalkan hilmi, walaupun itu bukan kehendak aira. Aira nak hilmi kembali dekat aira, tapi benda itu tak akan terjadi sebab kebencian hilmi pada aira sangat mendalamkan. apa yang hilmi perlu tahu sekarang dari first aira jumpa hilmi sehingga sekarang tak pernah hilang pun rasa kasih sayang ni. Izinkan aira terus mencintai hilmi, Dulu aira tak tahu macam mana perasaan putus cinta, sedihnya tangisnya. Sebab dulu aira playgirl, permainkan perasaan orang je. and now aira kene balik diatas semua perbuatan aira dulu. K larhh, aira pergi dulu assalamualaikum..

P/s: Saya undur diri......