Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

Let him Go!

0 Twinkle[s] | Scroll up


Assalammualaikum, holla,moshimoshi,ana sayo, aira typing again, nampak tak dekat atas tu? gambar tu? kesian pun ada, aira dah bagi dia masa untuk berfikir tetapi sidia lebih memilih perempuan itu, berbanding memaafkan aira. Mungkin perempuan itu ada benda yang lebih dari aira, dan ada kelebihan dari aira. Aira memang ada banyak peminat, tetapi awak tak boleh nak mempersoalkan itu, sebab ini tentang hati dan perasaan. Kalau awak mempersoalkan tentang itu, buat apa saya terkejar-kejarkan awak, buat apa saya nak bersabar dengan perangai awak, buat apa saya nak memaafkan awak, buat apa saya nak getback dengan awak, buat apa saya buat semua tu lebih baik saya cari peminat-peminat saya yang lebih terbaik dari awak. Hati saya tak pernah berubah dekat mana-mana lelaki pun, sampai sekarang. Saya tak boleh ubah hati saya menyukai orang lain awak, tak boleh :'(

Terharu saya baca, saya penting dalam hidup awak,hehe. Terima Kasih awak, hati saya dah beku untuk awak, awak jangan risau awak layan lah saya macam mana sekali pun saya tak akan suka awak balik. Saya kecil hati dengan awak, awak cakap awak tak tahan dengan perangai saya, cakap saya macam-macam. Awak ibarat mempersala-salakan saya lagi. Mungkin dulu saya boleh tahan awak buat macam tu, tapi sekarang saya tak tahan. Awak tahu peritnya saya membuatkan hati saya langsung tak boleh terima awak dah, saya tengah sakit time tu, saya nyaris masuk hospital time tu, saya boleh dapat berita yang awak dah pun couple dengan perempuan lain, dan  dah 2,3 minggu dah couple! Ya Allah, time tu hanya Allah jer yang tahu pedihnya hati saya. Dengan tanggung sakit lagi. Saya nangis sepuas-puas yang boleh diatas sejadah. Saya sedih sangat, begitu mudah awak mencari perempuan lain.

Rupa-rupanya selama ni, orang yang saya selalu stalk itu adalah awek awak sekarang. Saya doakan awak dan dia bahagia. Saya doakan hubungan awak dan dia kekal. Saya tahu saya bersala, sebab tu saya lebih rela single dari cari penganti awak,saya lebih suka bersendirian teringatkan awak, teringatkan kenangan kita, menangis,rindu awak. Saya okey sangat macam tu, saya lebih bahagia macam ni. Walaupun, hati saya sedih, cemburu tengok awak dengan dia,tapi saya redo, sebab saya yakin Allah akan bagi saya bahagia sama macam awak suatu hari nanti. Awak mungkin awak akan nyesal hari ini, tapi percayalah, bila awak dah lupakan saya awak akan lebih bahagia. Saya yakin. Saya pun bahagia dengan sesorangan macam niyh.

Mungkin suatu masa nanti awak akan temukan kebahagiaan, walaupun bukan dengan saya bila nanti awak dah tak kembali lagi, kenangilah saya sepanjang hidup awak. saya biarkan awak pergi bukan kerana saya tak sayang tapi kerana saya tahu sekuat mana pun saya sayang awak,awak tetap akan pilih si dia. Bila saya dah mula sayang awak, awak buat hal, dulu awak yang suruh saya sayang awak, bila dah sayang macam ni jadinya. Saya harap bila saya tak ada nanti perempuan tu boleh jaga awak baik-baik. walaupun saya tak ada disisi awak tapi saya tetap berdoa untuk kebahagiaan awak, jangan pernah lupakan kenangan kita bersama ye, bila awak rindu saya awak ingat balik lagu "untuk dia" yang kita pernah nyanyi bersama tu,saya nak awak tahu yang saya sentiasa sayang awak dan cintakan awak sehingga hujung penafasan saya. awak pesanan terakhir saya, jangan tinggal solat, jangan lupa berdoa, Allah sentiasa ada dengan kita.. Assalammualaikum

p/s: jangan cari saya lagi, sebab awak yang mengambil keputusan untuk meninggalkan saya..