Home Owner Sites Stuff NEWER OLDER Updates
NUFFNANG
Time Machine
Credits


Template by Putri Z
Basecodes by Aqila Farah
Owner by Aira Fakhira
Other Help:

Aku dan Kau

0 Twinkle[s] | Scroll up


Memang aku harap kau bakal suamiku,memang aku harap kau bakal imam aku, tapi takdir memisahkan kita harapan aku hancur, kau dah pun bahagia, kau dah pun memiliki insan yang kau betul-betul sayang. Bahagialah kau bersama dia,insan yang cintai. Sama tempat kerja, comel orangnye,rendah dari kau. itu yang kau nak. Perempuan Idaman kau.

Aku masih lagi bersedih sendirian,suasana yang gelap menemani aku, mengingati pertama kali kita bertemu dan terakhir kali kita bersua muka. Kau tetap dalam ingatan aku. Aku tidak pernah sekali pun melupakan saat-saat kita bersama, gelak tawa kita, sweet2 kita. Begitu sukar untuk aku melepaskan kau pergi untuk selamanya. Tapi harusku relakan jua. kau tetap lelaki idaman aku.

Walaupun aku sepi,kau bahagia hari-2 kita seolah-olah sama, kerana kita sama-sama sedang bergembira. cuma suasana kita didalam sahaja yang berbeza. ku harap dia insan yang akan bersama dengan kau kelak,bahagia bersamanya,mendapat twin bersamanya,walaupun bukan dengan aku. aku tetap tumpang bahagia melihat kau tersenyum bahagia disana.

Assalammualaikum... Kasih sayangmu Aira ^^